lørdag 14. august 2010


5 kommentarer:

  1. Synes jeg ser deg!:) Heia Linda!!!

    Grattis med førsteplass på Skravestadmarsen forresten. :) Du er så flink! Nesten like bra som beste gutt jo, seriøst!

    SvarSlett
  2. Hehe Takk! Jeg hadde jo bestemt meg for å vinne! Hvis jeg hadde sett at jeg hadde en tysk dame i hælene.. hadde jeg løpt på litt ekstra! DU må bli med neste år! Må ha med flere jenter! Kan ikke bare være meg omtrent som digger det?!

    SvarSlett
  3. Hvem var hu tyske dame?

    Nå skal jeg følge med her også... Får bare skikkelig prestasjonspress og dårlig samvittighet, for egentlig er jeg bare en sofaprumper, som man sier på tysk (det motsatte av den treningsnarkoman). Må først bli flink til å spise.....

    SvarSlett
  4. Jeg glemte å si: Jeg er stolt av deg, Linda! Du er sykt flink!!! Husker fortsatt den turen jeg jogget med deg, jeg var sliten i en uke etterpå...

    SvarSlett
  5. ja- nå nærmer det seg med stormskritt- er dere klare for det store løpet? Skulle gjerne vært så sprek som dere så jeg også kunne vært med... ;-) Hilsen Anette (storesøster)

    SvarSlett

:)