lørdag 23. oktober 2010

Dagen nærmer seg...

Tiden flyr, nå er det bare 14 dager igjen... er jeg klar?!... Hva vil det si å være klar til å løpe en distanse man aldri har løpt sammenhengende før?! Merker jeg småspiser mer enn før... typisk tegn for nerver.. uansett skjer det mye de neste dagene...så vips er jeg i løpet!
Sponset Craft t-skjorte er på vei, og jeg har så smått tenkt over hva jeg skal ha med. Må vel sette meg litt mer inn i info rundt turen med gjengen...
Beina virker fortsatt ok, men tror jeg garantert vil kjenne noe under maratonløpet...Kun korte turer sist uke. Tror det lønner seg å spare beina mest mulig de siste ukene.

4 kommentarer:

  1. Lindaaa! :) lykkelykkelykke til! Det kommer til å gå så bra, en opplevelse for livet! ) Kos deg max i New York, det er kulere enn du tror. :)

    SvarSlett
  2. To uker bare.... det går fort altså! Jeg tror også at det kommer til å gå bra, du kommer til å klare det helt strålende! SÅ spennende!! Løpe gjennom hele New York. Håper at dere har bra vær og sol!

    SvarSlett
  3. Dette fikser du/dere fint! Du har trent godt og variert og vært med på løp underveis. Nå er det stort sett bare hvile som skal til, og noen småturer for å minne bena om hva de skal gjøre neste lørdag. Helt sikker på at det blir en stor opplevelse (ok, litt vondt også da). Lykke til!! Gleder meg til løpsrapporten etterpå. (c:

    SvarSlett
  4. Takk skal dere ha :) Må si jeg er spent! Håper jeg klarer å gjennomføre - Tar ikke det som en selvfølge! Tror det blir ganske tøft - bare beina holder! Men uansett blir det en opplevelse :) Skal nyte tiden i New York så godt jeg kan!

    SvarSlett

:)