torsdag 28. oktober 2010

10 dager igjen

Så er det bare ti dager til vi står klare på startstreken på Staten Island.
Mulig en av de siste løpeturene ble løpt i går...men litt uheldig følelse -vi merket det litt her og der...! Mulig det kommer av for få hviledager eller støle bein. Nå er det bare å smøre seg inn med kremer for å løse opp muskler og ledd - tøye mer, og heller gå raske turer for å spare beina. Faktisk har jeg mer enn noen gang skjønt at det med tøyning er viktig!
Uansett er jeg bare glad jeg beina har klart seg gjennom alle de milene til nå - så jeg håper de holder til den store løpedagen... jobben er på en måte gjort!
Nå er det bare å krysse fingrene for at jeg kan gjennomføre!  :)

4 kommentarer:

  1. linda, - jeg sier bare:
    http://www.dagbladet.no/2010/10/28/tema/klikk/helse/14041089/

    stå på, snart er du et geni! ;)
    LYKKE TIL! Jeg heier maks på deg!!!!

    SvarSlett
  2. Hehe - merker jeg har blitt smartere allerede..!
    Takk Mette - ;)

    SvarSlett
  3. det er jo søndag om en uke allerede!! hvordan klarer du å slappe av nå like før den store dagen? kjære, jeg hadde blitt nervevrakk, tror jeg..

    SvarSlett
  4. Jeg er selvfølgelig spent - men gleder meg også til å reise og få løpet overstått! Vet jeg kommer til å slite mer med nerver der borte..men det er bare positivt - da tar man det mer seriøst! Jeg løper jo fordi jeg har lyst, og for at det er et kick! Kun for min del. Ikke hver dag man får mulighet til å dra til New York heller! Skal først og fremt prøve å kose meg igjennom løypa -.. men er veldig forberedt på at jeg må kjempe.
    Er jo ekstrem sport - og jeg har aldri løpt maraton før, så jeg aner ikke hva jeg skal gjennom! Så jeg satser kun på å komme i mål!

    SvarSlett

:)