søndag 31. oktober 2010

Sol eller Regn?

Hver dag er vi inne på forskjellige vær sider for å sjekke hvordan været blir løpsdagen. Her om dagen så det ut til å det skulle bli regn.. og kun 6 grader... i dag står det 9-13 grader og sol! Det forandrer seg hver dag - så vi håper på det beste!
Ganske mye å si hvordan været er - men jeg løper uansett vær!  Er der for å løpe - men klart det kan bli veldig anderledes opplevelse! Været har alltid noe å si!
Så nå håper jeg vi slipper løpejakker, lue og hansker... uansett finner jeg ikke noe løpejakke som tåler regn, som ikke er for tykk... men tror uansett vi må tenke at temperaturen blir dobbelt så høy når man løper.. så da trenger man som regel ikke så mye tøy. Lurt kanskje å kunne kaste en jakke/genser etter noen kilometer..Bare kijpt hvis man blir kald og våt..og kanskje må gå en mil eller to... Håper jeg slipper det - hadde vært digg å kunne løpt hele veien! Beina bestemmer.
eller
??

2 kommentarer:

  1. jeg tror det blir sol! (det sier yr.no i hvert fall ;)).
    vilt at du snart skal løpe! Husker så godt da du satte målet for 2 år siden. Du er rå, Linda!!

    SvarSlett
  2. Alt tyder på at det blir sol:-)Nå er det bare å krysse fingrene for at kneet mitt holder gjennom løypa! Redd du kommer til å løpe fra meg.. Blir uansett spennende å reise til New York!

    SvarSlett

:)