mandag 4. april 2011

Ingenting smaker bedre enn GULL!!

Syningrennet!
Endelig var det min tur! Etter to år med 2.plass, var jeg sulten nok på 1.plassen!
Min sterkeste konkurrent var ikke med...så jeg så dette som min livs sjanse!
Selv med sterk konkurrent i nakken..klarte jeg å få en grei luke fra start! Måtte bare holde henne bak meg... for å sikre meg gullet ;) Aldri har en løype på 14,8 km vært så laaaannnggt... Grunnen var vel presset og at føret var tungt og vått... dårlige spor osv. Skiene hadde heller ikke beste glien fordi jeg hadde masse klister....men tross dette - GULL ble det!

4 kommentarer:

  1. Gratulureeeeerer!!! Endelig klarte du det. Det var på tide!! :-)
    Ja, for meg føltes også disse 14,8 km uendelig laaaange... Jeg måtte kjempe både oppover og nedover, hadde ingen gli... Men jeg skal satse på å være med til neste år igjen!

    SvarSlett
  2. Takk! Må innrømme jeg hadde blitt skuffet med en 2.plass igjen.. så er så lettet og glad det gikk i år:)Men jeg har nok jobbet for det!

    SvarSlett
  3. Mulig jeg satser på sisteplassen neste år ;)

    SvarSlett
  4. hehe.. Linda og Mette - dere må være med neste år :) Veldig artig og bra opplegg!

    SvarSlett

:)